Bu ayın ödemesi kayboldu Bankam "gelen giden yok" dedi, Quizgroup "18.11.2015 tarihinde" biz gönderdik diyor. 1 yıldan fazladır aynı hesaba para alıyordum, ayar da değiştirmedim. Tavsiyesi olan var mı?