Bu tip konuları kanunda açık yakalama çalışmasına benzetiyorum.

Birden fazla logo görüp aralarından seçmek istiyorsanız yarışma konusu açarsınız. Ben telefon numaramı vereyim, siz logoları gönderin, içlerinden beğendiğimiz olursa 2-3 kuruş veririm ben de müşteriden komisyonumu alırım çok güzel mantık hakikaten.

Bu çalışma şeklinde hareket eden kendini tasarımcı zanneden 3-5 tip mevcut forumda. Onlar da aynı şekilde suçlular. Bugüne kadar yüzlerce liralık tasarım yarışmaları açan şahısların ödedikleri ücretler boşuna mı? Onlara emek gösterip katılan tasarımcılar aptal mı?