Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu tip konuları kanunda açık yakalama çalışmasına benzetiyorum.
Birden fazla logo görüp aralarından seçmek istiyorsanız yarışma konusu açarsınız. Ben telefon numaramı vereyim, siz logoları gönderin, içlerinden beğendiğimiz olursa 2-3 kuruş veririm ben de müşteriden komisyonumu alırım çok güzel mantık hakikaten.
Bu çalışma şeklinde hareket eden kendini tasarımcı zanneden 3-5 tip mevcut forumda. Onlar da aynı şekilde suçlular. Bugüne kadar yüzlerce liralık tasarım yarışmaları açan şahısların ödedikleri ücretler boşuna mı? Onlara emek gösterip katılan tasarımcılar aptal mı?