Boy 1.70
Kilo 62 ( hedefim 70-72 de sabitlemek )
Hiç büyütülecek bi durumunuz yok. Programınızı takip edip, sağlıklı beslenin yeter. Kilo alacağım derken yağ bağlarsanız bir daha onlardan kurtulmak zor olacaktır.
Ben de kilo alamıyordum. 62,5 kiloydum. Düzenli antrenman ve normal eskisi gibi beslenmem ile 70 kiloya çıktım. Şu an 66 kilodayım ve yağ yakmak için uğraşıyorum. 66 kilo bile bizim boyumuz için gayet ideal bir kilo. Önemli olan yağ bağlamadan, bu kiloyu bulmak.
Tekrar uyarıyorum; hiçbir ekstra çaba sarf etmenize gerek yok.