Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu adam telefonun onarımını apple store'a 279 lira ödeyerek yaptırmış.. Halen 400 e yaparım 300 e yaparım diyenler var... Alooooooooooooooooooooo konuyu bi okuyun okuyunnn
Şuan 350 TL diye biliyorum. -ki randevu alman gerek. 279 Değil diye biliyorum. geçen müşterim değiştirmiş.