Konu
4 Harfli .Net
23-11-2015, 19:57:15
#3
utkuts
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
genga04 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
i var mı başında anlamadım? Öyleyse niye 3 harf yazdınız
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konuyu mobil ortamda açtım yazım hatası olmuş düzelttim kusura bakmayın.