genga04 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i var mı başında anlamadım? Öyleyse niye 3 harf yazdınız


Sent from my iPhone using Tapatalk
Konuyu mobil ortamda açtım yazım hatası olmuş düzelttim kusura bakmayın.