Öncelikle; yaklaşık 1 ay önce tüm kanallarım Kullanım Şartları No. 4, Bölüm H'yi ihlal ettiği için kapatıldı. Sorun şu ki videolarım tamamen kendi çekimim olan oyun videoları ve herhangi bir bot kullanmadan upload edildi. Bot olayına hiç bulaşmadım yani.
Neyse 3 gün önce agario videolarım vardı onları atayım dedim. ip çerez temizledim attım. Ertesi gün aynı sebepten kanalım kapandı.
4. Bölüm H şu : Hizmet, YouTube sunucularına bir insanın makul olarak belli bir zaman dilimi içerisinde kamunun kullanımına açık olan standart (diğer bir deyişle modifiye edilmemiş) bir ağ tarayıcısı kullanarak üretebileceğinden daha fazla talep mesajı göndererek erişen herhangi bir otomasyon sistemi (herhangi bir robot, örümcek veya çevrimdışı okuyucu dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) çalıştırmayacağınızı veya kullanmayacağınızı kabul edersiniz;
sorum şudur:
e ticaret sitem var. site maili ile admin maili aynı. sipariş ya da ürün ile ilgili iletişimde site otomatik olarak bana mail atıyor. yani kendi kendime mail atmış oluyorum. gün içinde kendi kendime onlarca mail geliyor. spama düşüyor mailler. google da sürekli uyarı veriyor. bu mail akışı ağımda spam hareket olarak görülüp hesaplarım bundan dolayı kapanır mı?
saçma olabilir sorum, farkındayım fakat dailymotion bile mail attı; hesabınız, kullanım koşullarını ihlal etmesi nedeniyle etkisiz duruma getirildi diye. bir tane bile videom yok orada sadece açılmış bir account var.