nargile genelde keyifli sohbetlerde içilir bizim buralarda. durum böyle olunca, sipsi kelimesi de sohbet ortamı yaratan bir projede kullanılabilir.
evet bizde de aynı şekilde oluyor.
Güzel bir fikir verdiniz aslında.
Ben sürekli ticari boyutunu düşünüyordum.Teşekkür ederim.
Farklı fikri olup belirtebilecek kişi var mı acaba ?
Başka ne düşünebilirim ?