pencereyi açıyorum sonra 5-6 dk sonra sitenin içinden başka linke tıklıyorum her sitede
zaten senin sitede hepsi yeni pencerede açılıyor ve sinir etmeye yetiyor zaten
peki benim senin sitene garezim olabilir mi
yarımsaattir diyorsun ama ben gezmeye başladıktan 3 dk sonra yazmışsın
ben zaten o dk dan sonra başlamışım gezmeye

neyse kardeşim uğraşacak halim yok inan seninle
gece zaten site gezmek için bekliyorum
sen benimkini gezme bende senin kini gezmeyeyim olsun bitsin