SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ordunun başından sonuna kadar bir çok ilinide kapsayan wifi hizmeti başladı ama girerken bizden TC mizi doğum tarihimizi isteniyor .
Sizce kullanılmalımı ??? güvenlik bakımından bir sorun teşkil edermi ?

Bu tarz sistemlerde kişilerin girip çıktığı yerler görülebilir. Kişilerin eğilimleri vs gibi şeylere çok rahat ulaşılabilir.

Şu şekilde düşünün örneğin bazı özel öğrenci yurtlarında ortak interneti kullanmadan önce herkes ilk önce bilgisayarını servera kayıt ettiriyordu. Sonra interneti kullanabiliyordu.

Server odasından da hangi bilgisayarla hangi sitelere girildiği tek tek görülebiliyordu.

Aynı mantık TC no ile girersen vatandaşın girip çıktığın siteler görünebilir.