Eylül ayındaki kesinleşmiş kazançları halen göndermediler. Sözde Net-30 ödeme sistemi ile çalışan CpmFun neredeyse ödeme gününden 1 ay geçmesine rağmen halen ödemesini yapmadı. Açtığım ticketlara da cevap vermiyorlar. Başına benzer olay gelen var mı yoksa bana mı garezi bunların ?