yanlış bilme durumunuz nedir arkadaşlar?
zira şu anda google tarafından yapılan bir açıklamayı okuyorum. ve sanki artık buna izin var gibi bir izlenim aldım. bakın isterseniz siz de yorumlayalım beraber:

http://adsense.blogspot.com.tr/2013/...-with-new.html

bir gösterge değildir ancak şu anda hali hazırda türkiyenin birçok büyük web sitesi de bu şekilde adsense reklamları kullanıyor - mobil için-