alttaki linkteki gibi reklam alanında adsense kullanmak doğru mudur yanlış mıdır?

http://preview.koddostu.com/2012/11/...-altndadr.html

ek olarak siteye girişte bir geçiş sayfası kullanmak ve o sayfada adsense reklamı kullanmak hatalı mıdır?