yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ilk ay 48 kuruş kazanmıştım. bu ay 40-50tl bişey planlıyorum.

malesef uygulama 2 kez telif yedi. sorunu çözmeye çalışıyorum
Tv uygulaması yapıp zamanınızı boşa harcamayın. bugün var o uygulamalar yarın yok. ne zaman banlanacağı belli olmuyor. Banlatan ise digiturk. Çünkü uygulama IPTV ile ilgili Muyap lisans haklarına giriyor ve kanal başı aylık 2000 TL ücreti bulunuyor. 20 kanal vereceksen 40 000 tl ödemen gerekli aylık.