ben halıyı yakmıştım baya çukur olmuştu halı. sonra çukurun içini uhu ile doldurdum. sonra da halının diğer yerlerinden tüyler kırparan uhunun üstüne yapıştırdım. o kadar orijinal oldu ki anlatamam hatta annem halı yıkarken düşer anlar diye tırsmıştım ama nasıl sağlam olduysa yıkarken bile çıkmadı