Nasıl bir proje, evet yazılımı yazmiş olabilirsiniz fakat düzgün bir şekilde projelendirebildiniz mi? Yoksa açalım gerisi gelir şeklindemi? Projeyi incelemek isterim. Site adresini gönderir misiniz?
Projeyi açalım gerisi gelir şeklinde başlatalı baya bir oldu. Dediğim gibi alfa sürüm 3 ay sürdü. Alfadaki eksikleri giderip betaya geçtikten sonra tam olarak yerine oturdu. Şu durumda projenin bir eksiği bulunmuyor. Ekstralar yapılabilir fakat eksik bir yanı yok. Pmlerden link gönderdim detaylıca inceleyebilirsiniz.