Cesur ile aptal arasında ince bir çizgi vardır.
Konuyu açan arkadaş, ikisi de olabilirsin.
Kafana koyup gidersen negatif bir durumda "aptallık ettim" dersin.
Ancak kafana koyup gitmezsen ve burada kalırsan ömür boyu kendine sürekli "cesaret edemedim" diyeceksin.
Bence aptallık ettim de ama cesaret edemedim deme...