Arkadaşlar heryerde yaşanır sadece olay biraz para gerekli ve iş kurulması gerekli. Yoksa herkes yaşanmaz diyor. Neden yaşanmasın arkadaşım? orada alıyorsun 4500₺ Türkiye de alıyorsun 1000₺ aradaki fark bu. Alemci isen Kadın düşkünü isen yaşayamazsın. Fakat işini yaparsan heryerde yaşarsın. 12 arkadaşım dünyanın belirli ülkelerinde ve yaşıyor daha fazla kazanıyor. Artık şu yaşanmaz gibi varsayımlarınızı atın kafanızdan. Gerekli olan sadece Vize, Oturma izni ve Çalışma izni orada kalma süreniz 3 aylık, 6 aylık, 1 yıllık olduğu sürece heryerde yaşarsınız.