Yakın bir arkadaşım ürünlerini Çin'de üretim yaptırıyor. Sürekli gidip geliyor. Türkiyede 1K TL ürettiği ürünü orada 2 kalite olarak 300 ve 500 TL'ye vergiler dahil mal ediyor. Oraya gidip ne yapmayı planlıyorsun? Ürün mü alacaksın? Projeni mi gerçekleştireceksin? Sizin gibi düşünüp Çin'e giden binlerce insan olduğunun, aralarında kaybolup gidebileceğinizin farkında mısınız?