Arkadaşlar ciddi ciddi çine taşınmayı düşünüyorum.

Dünya ticaretinin merkezi çok fazla imkanı var. Ucuz, bir Türk girişimcisi için çok fazla imkan olduğunu düşünüyorum.

Sormak istediğim şeyler aramızda çinde yaşayan veya uzun süre bulunup geri dönen varmı? Yabancılar için şirket kurma benzeri ve konularda baş ağrıtır mı, evli çift olarak gidilmesi sorun teşkil eder mi?

Ben ülkemizdeki engellerden artık yıldım, bir ürün ithal ederken bürokrasiden masraflardan vergilerden nefes alamaz hale geldim. Kafayı kırıp çekip gitmek istemeye başladım.

Evliyim, eşimde bu konu da beni destekledi. O da gidelim dedi.

Birde size sorayım dedim.