Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana sorarsan bir m subunu açıp sitenin bir kopyasını oluşturt indexlensin daha sonra m i sitenin üzerine 301 ya da canonical ver en sonda responsive ye geç
Site resp miş zaten pmp adama taklalar attırma