Konu
Subdomainmi yoksa responsive temamı
11-11-2015, 20:53:17
#3
tarantula901
kranos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
responsive teması zannımca
hımm teşekkürler
büyük forumlar kullanıyor bir +sı varmı dıye dusunuordumda