Konu
Render Sonrası Aşırı Kalite Düşmesi [Yardım]
11-11-2015, 19:33:03
#4
Protex
kayıtın uzantısı ne ?
render sonrası çıktının uzantısı ne ?
ve en başta mpeg4 codecini kullanarak kayıt almayı denedinizmi hiç.