Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam su an dediginiz araclari inceliyorum cok cazip geldi. Arac hakkinda detayli bilginiz var mi? Kullandiniz mi?

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu ay sonunda bir aksilik olmazsa satın alacağım hocam. Biraz araştırdım, soruşturdum fiyatına göre olumlu yorumlar aldım. Yedek parça, yakıt kullanımı filan gayet güzel. Yani 15 Bin TL'e gidip 96-97 model bir araç almak yerine 2006-2008 model Tata rahatlıkla tercih edilebilir.