Merhaba arkadaşlar.
Çok yakın bi arkadaşım ile yurtdışından (asya,avrupa.amerika) tüm ülkelerden ürün getirip satmayı planlıyoruz.
Geçen hafta ilk parti olarak 8 adet laptop getirdik 1 tane kaldı bu hafta yine gideceğiz sizce ne getirmeliyim?
Siz değerli arkadaşların fikirlerini almak istedim.
Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Not:telefon getir diyecek cok arkadas olacak, fiyatları iyi ama kayıt sorunu olduğu için biraz olumsuz düşünüyorum.