100-200 lirayla gayette güzel hisse senedi alınır .
aylık hesap saklama ücreti , hisse aldığında ve sattığında aracı kurumun aldığı komisyonlar var.
hangi banka hesabın varsa onun yatırım bölümünü arayip daha detaylı bilgiler edinebilirsin.
hisse alacağın sektör ve şirketi iyi seçmen gerekir.
Teşekkür ederim sizin öneriniz içinde.Dikkate alacağım.