Hayırlı uğurlu olsun hocam

Yeriniz nerede?
Hayırlısıyla , bizde bir ofis açabilseydik
Sizlere ofis açma konusunda (gerekli evraklar, gerekli şartlar vb. ) hakkında bilgi almak isterim
teşekkürler,
cok birşey yapmadık aslında dükkan kontrotları ve noter masraflarımız oldu en zoru zaten vergi levhasıydı bi onda sorunlar cikti, başka biz zaten full ofise masraf yaptık depozito v.s vermedik ofise mutfak yaptirdik parke yaptirdik v.s
bi vergi levhası bizim işimizi zorlaştirdi akliniza takilan şeyler olursa pm atin cevaplarim