admin girişi yaptığın tarayıcıdan bakarsan o linki görürsün. birde farklı bir tarayıcıdan giriş yap öyle bak o zaman görmezsin.
zaten yukarda arkadaş demiş admin panel gözükmediği için backlink sayılmaz. ancak yukarda yazdığım şekilde yaparsan backlink vermiş olursun. yani admin girişi yapıpta ana sayfasına bakan herkes siteye backlink sağlamış olur kanaatindeyim

yanlışım varsa düzeltin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 10:49:16 --
NOT : kendi teorimi çürüttüm ya la



hocam benim siteme her iki şekilde baktığımda bende o backlink sağlayacak bilgiler yok. yani bende ayarlar şöyle yapıldığı için olabilir. Alta resim attım.
sende bu şekilde dene loginli şekilde iken ana sayfanın kaynak kodlarına baktığında görmeyeceksin. kolay gelsin.
Bende kaldırdım ayarlardan görünmüyor şuan