100-200 liraya hisse senedi oynayamazsın.
Banka ya da aracı kurumlara yatırım hesabı açman, teminat yatırman lazım.
Ve bir de sürekli piyasa takip etmen gerekli.
Yeterli eğitimi almamış adamlar için iddia oynamak daha az risklidir.
Senin gibi deneyimsizlerin yapacağı, uzun vadede garanti olan bir kaç banka kağıdına oynamak ve genel olarak Türkiye ekonomisinin iyi gitmesini ummaktır.

Oysa bu uzun vadede yükseliş trendine inandığın bir metaya yatırımdır.
Sen en iyisi Enpara gibi ücretsiz bankacılık hizmetlerinden birinden bir dolar ya da altın hesabı açarsan iyi olur. Amerika önünde sonunda faiz arttıracak. Yani doların yönü yukarı olacak bir iki seneye.
Ve uzun vadede altın ve dolar her zaman yükselir eğer Türkiye'de petrol ya da altın yatakları bulunmazsa )))