100 200 lira ile hisse senedi falan alınmaz.
Bu tip işlemler borsada yapılır.Borsadaki şirketlerde halka arz edilen şirketlerdir. Yani şirketin bir kısmını borsa üzerinden insanlara satarlar. Borsada işlem yapmak için min alt limit olur. Her ülkenin borsasında alt limitler farklıdır. İstanbul borsasında alt limit var mı varsa kaçtır bilmiyorum. Borsada hersey anlıktır. Yıldırım düser , yagmur yagar bono aldığınız sirket deger kaybeder bi anda elinizdeki hersey ucar gider.
Hele hele türkiye gibi film gibi ülkelerde borsa ve döviz yatırımları çok tehlikelidir. Biri birine kitap fırlatır , kriz çıkar damdan düşmüşe dönersiniz. Veya uzun arkadaş çenesini tutamaz bi bakmışınız bono aldığınız şirket batmış gitmiş