Selamlar..

İnternetten biraz araştırdım birkaç bir şey öğrendim fakat sizin yorumunuzu almak istiyorum. Öğrenciyim yatırım yapmaya başlasam aylık 100-200 lira neyse hisse senedine yatırsam bunun bana nasıl bir yararı olur ve nasıl yapılır deneyimli kişiler yazarsa çok sevinirim.