david67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hotlink google da da işlem yaptığından google artık direk spam olarak algılıyor siteyi.hotlink eskide kaldı.sitem yabancı dediğiniz gibi çok arttı spamcılar .spamın dibine vuranların çoğu türk.google şikayet ettim siteleri.işe yaramadı.bunun bi yolu olmalı illaki.günlük binlerce hit kaybediyorum spamcılar yüzünden.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:19:13 -->-> Daha önceki mesaj 20:17:05 --


denicem
https://chrome.google.com/webstore/d...hrome-ntp-icon

kur hocam, temiz bi şekilde o sitenin spam yaptığını belirt. işleme alırlar. sık sık şikayet et