merhaba arkadaşlar,
söz konusu şu scriptin:
http://escriptcin.blogspot.com.tr/20...e-scripti.html yönetim paneline giremiyorum, "Kullanıcı adı ve şifre birbirlerine uymuyor" hatası alıyorum.
app_data klasöründeki admin ve şifre bilgilerini değiştirince de yine giremiyorum aynı hata veriyor, sorun nedir acaba?