Aynı sorundan bizde muzdaribimiz, son 1 ay içerisinde kesintiler olmazsa olmaz gibi birşey oldu artık, her hafta sorun, hafta içleri elektrik gidiyor, sorun makinalarınız kaynaklı deniyor vesselam. Berk hocam biz sana güvenerek senle çalışıyoruz ama güvenimiz sarsılıyor durumlar böyle oldukça, umarım bir an önce çözüme kavuşur durum.