Konuyu şikayet değilde şirketin dikkate alması açısından açıyorum.
10 Gündür devamlı network sorunu yaşanıyor.Ne bileyim 1 gün sunucuları kapatıp tüm altyapınızı değiştirmisiniz düzeltirmisiniz bilemiyorum ama hergün ben insanlarla ugraşmaktan bıktım.2 Günde 1 Network sorunu çıkıyor.
Online Oyun var sunucularımda resmen eziyet çekiyorum.Çoluk çocuga laf anlatılmıyor haksızda sayılmazlar.
Eminim sorunlarınız vardır sizde kendinize göre haklısınızdır.Fakat bu iş böyle olmaz 1 gece 1 gün bilemiyeceğim kapalı kalsın sunucular ve sorunu çözün.
Bugün pazar en yogun gün , yine gitti sunucular ne zaman geliyor bilemiyorum artık.Zarardan vs bahsetmiyorum bile.Milletle ugraşırken yaşadığım sıkıntıdan bahsediyorum.