Reklam verene bağlı değil mi tık başı ücret?
tık ücreti reklam verene bağlı ama reklamı sitede çıkarmak adsensenin işi, benim demek istediğim kaliteli iş yapanlara kaliteli reklam verilir ve kaliteli ücret ödenir.
yoksa ben mi yanlış anlıyorum
Kaynak ADSENSE
Reklam açık artırması hakkında
https://support.google.com/adsense/answer/160525?hl=tr