Merhaba, hepimiz bitcoin borsasındaki değişimleri merakla takip ediyoruz. Daha bir kaç günlük periotta yaşanan zıplama hayret ediciydi. Daha öncede benzeri yükselişler ve ani düşüşler yaşandı. Ama her yükselişte ortalama yükselmiş oldu.

Peki önümüzdeki yıllar için BTC'nin durumu sizce nasıl olur?
Yaygınlığı, değeri, kullanım şekli, üretimi hususunda görüş ve öngörüleriniz nedir?

-------------------------

BTC'nin son grafiği: