hocam daha önceki sitemi inceleme talebinde 3 kez bulundum başvuru yaptığımın ertesi günü red geliyordu 2 gün oldu cevap gelmedi bu sefer manuel işlemlerden kalkacak sanırım İNŞALLAH öyle olur sizin fikriniz nedir.
bunun sebebi kalkacak olması değil, sürekli bu talebin gönderilmesinden dolayı google'ın sizi incelemede geriye atmasından kaynaklanıyor. google bir hafta sonra size dönüş yapabilir ve bu olumlu da olabilir olumsuzda. bu nedenle size sürekli yeniden değerlendirme göndermeyin dedim.
sitenizde ciddi bir sorun olmadığını söylemiştim, bahsettiğim değişiklikleri de yaptıysanız sonuç olumlu olacaktır diye düşünüyorum. olumlu olmazsa eğer mevcut içeriklerinizin kelime sayısını arttırınız.