Merhabalar
@ynR;
root login olduktan sonra,
setup komutuyla, network device sekmesinden yeni bir device oluşturarak, IP adreslerinizi ve netmasklarınızı yazarak kullanabilirsiniz.
Örn; OVH sunucularında
http://blog.ferdikucuk.com/linux/ovh...-ayarlari.html
Yarıdmcı olacaktır.