Merhabalar @ynR;

root login olduktan sonra,
setup komutuyla, network device sekmesinden yeni bir device oluşturarak, IP adreslerinizi ve netmasklarınızı yazarak kullanabilirsiniz.

Örn; OVH sunucularında

http://blog.ferdikucuk.com/linux/ovh...-ayarlari.html

Yarıdmcı olacaktır.