Ben de hergün ortalama 45 dk ayakta gidip yine ortalama sürede ayakta geliyorum otobüsçü hep sabit zira üniversiteme sadece 2 otobüs çalışıyor dönüşte bile fren yapma zahmetinde olmadıklarından ayakta durmaya çalışıyorum anca . Bence oturabiliyorsan haline şükret o yeterli