theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, insanın içine oturur vallahi Şu S3'üm miadını doldursun ben de android belasından kurtulup ios'a geçiş yapacağım...Umarım bulursunuz ama ben olsam servise değiştirtirim. iPhone'u bilmediğim güvenemeyeceğim kişilere emanet etmem.
Hocam servisi arayıp fiyat almadım henüz. Değişim için uygun fiyat sunan olursa, akabinde düşünüp karar veririm yine. Eksik olmayasın. Bir de muhakkak geçmeni tavsiye ederim. İos farklı bir dünya. Ama biraz bağımlılık yapıyor (:

truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim içim yandı :/ Geçmiş olsun üstadım.
Eyw kardeşim sağlık olsun cana gelmesin, sorun değil gerisi.