Merhaba, uzun süre VAIO kullanan biri olarak Netbookumu yükseltmeye karar verdim. SDD taktırdım, RAM taktırdım daha bir çok özellik ekledim.
Tabi bunları yaparken Driver problemleri de beraberinde geldi. Donanım konusunda ortalama bir tecrübeye sahibim ve bunları kendi başıma takıp çıkartmak zorunda kaldım.
SONY Support tüm driverları yayınlamış fakat kurulumları çok sıkıntı ve gereksiz bir çok driver içermektedir.
Uzun bir süre aradıktan sonra
http://sony-vaio-drivers.blogspot.com.tr/ bu site aracılığı ile driver sorunlarımı çözmüş bulunmaktayım.
Eğer benzer sorunları olup cözümü hala bulamayan olursa yardımcı olmaktan çekinmeyeceğim.
Saygılarımla,