Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak o klavyeyi

Bu norabilişim bana money robot lisansına ortak olayım demişti, kusura bakma dedim, şimdi gelip kin kusuyor evet çeviri yapıyorum heryerden, bazı sözde uzman seocular moz.com'dan çeviri yapıyor Türkiyede lider oluyor ama ben ordan burdan alıntılar yapıp eklemeler yapıyorum ben burda hırsız oluyorum öylemi

Ne diyeyim ben bunun gibilere, sadece yazıklar olsun diyorum
Hocam gsa ser'i sayende aldım fakat cok yavaş çalışıyor sanırım ayarlarda bir yanlışlık yapıyorum bana yardım edebilirmisin?