gözünüzü seveyim mantıklı olalım abiler vbulletin 3.8.x gibi forummu var hep kendi açımızdan bakıyoruz önemli olan üye sitemize geldiği zaman kafası karışmayacak üyelik el altında olacak tema sade olacak insan bunu sever vazgeçmezbuyüzden 3.8.x den vazgeçmeyin
bu arada 7 senedir 2. el lisans kullanıyorum sorun yok
satcafesi.net