konu sahibinden özür dileyerek;
çözmüşsün sen işi hacı. buralarda ziyan oluyorsun. şimdiye kadar facebook veya google'ın başında olman gerekirdi bu zekayla. üzüldüm türkiye adına. ülke için büyük kayıp.
google facebook olmasada başında olduğumuz birşeyler var sen içini rahat tut şeker oğlan
Türkiye adınada üzülme, sen scriptlerini yaz dilini çok uzatma, güvenlik konusunda sıkıntı yaşamayasın sonra....