Benden sana öneri
blogger aç, bir blog teması vardı buna çok benziyodu
blogger ücretsiz, al domainini yönlendir, tema 20$
50TL ye bu siteden daha güzeli senin olsun

themeforest.com'da
yok ben yapamam sen yap dersen

bu dediklerimi yapayım 200TL'ye

işte R10 piyasası.
bence sende yapabilirsin arkadaşım.. daha kıymetli olur hemde...
konu sahibinden özür dileyerek;
çözmüşsün sen işi hacı. buralarda ziyan oluyorsun. şimdiye kadar facebook veya google'ın başında olman gerekirdi bu zekayla. üzüldüm türkiye adına. ülke için büyük kayıp.