Bende müştersiydim, proje bitince (şans o ki bu aya denk geldi) istemeye istemeye iptal talebi ilettim otomasyon üzerinden.

Uzmanlık alanım web serverlar değil fakat sistem yöneticisiyim. Herhangi bir ihtiyacınız olursa zamanım elverdiğince ücretsiz olarak yardımcı olmaya çalışırım.