Tekrardan başınız sağolsun.
Benim var olan sunucumda askıya alınmış gözüküyor.Sunucularda veri kaybı vb gibi birşey olmaz umarım.Bende hizmetten memnunum başka bir yerden almak zorunda kalmamak için sormak istiyorum,yarın öğleden önce aktif olur mu ?