PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.maxicep.com/
http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php
http://www.technopat.net/sosyal

Bende dahil bir çok kullanıcısı var. Ama tam net bir şey diyemem kıyaslamalarda.
Hocam Allah aşkına şu verdiğin forumların görünüsüne bi bak ne kadar garip ne kadar tuhaf forum denilecek bi ağırlıgı bile yok tabi bunlar benim düşüncem ama çok basit sıradan geliyorlar bana ısınamıyorum bi türlü bunlara ısınmaya çalışıyorum bunlarda iyidir diyorum yok abi olmuyor 3.x güzeldir