Bunlar yine webmaster alanında en büyüklerin başta R10 olmak üzere vBulletin 3.x kullandığını düşündüğümüz zaman sönük kalıyor. Dolayısıyla bu forumların sistemi kullanıyor olmaları XenForo'nun daha kullanışlı bir sistem olduğunu göstermez. Belki kod yapısı daha başarılı olabilir, vBulletin 3.x yapısı gereği responsive için uygun olmayabilir ancak artık alışkanlık haline geldi. Şahsen webmaster olmama rağmen tıpkı standart kullanıcılar gibi XenForo'yu, sisteme hakim bir şekilde kullanamıyorum. MyBB, SMF gibi bir uzaklık hissi veriyor. Eminim birçoğumuz için de böyle.