Lindsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XenForo, vBulletin'in eski geliştiricileri tarafından yazılan bir sistem ve kod yapısı daha iyi ancak ben nedense hiç sevmiyorum. Bakıyorum Türkiye'nin en büyük webmaster forumu R10 vBulletin 3.8.x kullanıyor. WM Aracı keza öyle, genel forumlar için de böyle. Çok büyük olan Türkiye'de bir tane XenForo tabanlı forum sitesi görmedim. Ne vBulletin 4 ne vBulletin 5 ne de XenForo yıllardır vB 3.x'in yerini alamadı, 3.x artık Windows XP gibi oldu.
http://www.maxicep.com/
http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php
http://www.technopat.net/sosyal

Bende dahil bir çok kullanıcısı var. Ama tam net bir şey diyemem kıyaslamalarda.